5 menyra marketingu per shitjen e prones.

Cdo shtepi, nga rezidencat me luksoze ne bregdet, deri tek ato me te thjeshta, meritojne kohen dhe vemendjen per nje plan marketingu i cili tregon pronen.

Nje shites duhet te jete i pergatitur per te marre kohe te krijoje nje plan marketingu te miremenduar i cili konsideron aktivitetet online dhe offline.

Fotografo pronen nga te gjitha kendet!

Pjesa me e madhe e bleresve e nisin kerkimin e tyre per nje prone te re ne internet, e cila do te thote se fotot me nje kualitet te larte jane shume te rendesishme. Kjo shkon pertej berjes se nje foto me drite dhe me ngjyra te pjeses ballore te prones. Bleresit potencial tani presin te shikojne foto te pjeses se jashtme, si diten ashtu edhe naten. Ata gjithashtu duan te eksplorojne ambjentet perrreth para se te konsiderojne nje shoqerim ne prone. Nese prona juaj eshte prane nje zone me uje, ose nje zone me interes per bleresin, konsideroni te merrni nje dron fotografues per te kapur hapesiren perrreth prones, ne menyre qe te terhiqni sa me shume vemendje.

Krijoni nje tur virtuar – jo vetem per pronat luksoze.

Mbajini bleresit potencial te interesuar per listimin tuaj me nje tur virtual 360 grade te prones. Mendoni sa frustruese mund te jete te mundohesh te lidhesh pjeset e nje apartamenti sebashku, me vetem disa foto me rezolucion te ulet. Sigurohuni qe bleresit te kene dijeni se ku ndodhen gjate te gjithe kohes dhe mundesoi atyre eksperiencen me te lehte te mundshme. Sugurohuni qe pjesa e brendshme e prones te jete e sistemuar ne menyre korrekte dhe te tregohen pjeset me te mira te prones.

Planifiko fushaten tende te printuar.

Po aq te rendesishme sa aktivitetet online jane edhe metodat tradicionale per te arritur tek klientet potencial. Reklamimi me printim do te afrojne njerezit te cilet lexojne gazetat ose revistat nderkohe qe marketing online ben pjesen tjeter te punes. Vendosni reklama ne te gjitha gazetat ditore lokale dhe konsideroni te blini hapsira reklamimi ne stacionet e autobuzeve dhe vende te tjera publike ku mund te gjenden pronat. Sigurohuni te vendosni nje buxhet dhe te keni ide te mira per te targetuar audjencen perpara se te telefonini nje kompani reklamash apo gazetash

Beni nje liste me kliente potencial dhe dergojuni nje fletepalosje.

Perdorimi i e-mail tashme ju lejon te krijoni nje liste me kliente potencial, broker dhe konsulente te cilet prezantojne bleresit ne zonen tuaj dhe tu dergoni atyre perditesime rreth prones qe keni per te shitur. Platformat e e-mail jane zakonisht falas dhe te lehta per tu perdorur, megjitheate eshte nje kohe e caktuar qe kerkohet per te ndertuar nje artikull ne gazete ashtu sic duhet.

Mail direkt

Nje nje bote dixhitale ndonjehere personalizimi e nje letre apo kartoline eshte i rendesishem. Konsideroni te dizenjoni posterin tuaj duke perfshire imazhe dhe informacione kyce per bleresit potencial. Lista e klienteve potencial mund te gjendet tek nje agjent imobiliar.

Nese ju nuk jeni i pajisur me te gjitha keto burime per te mbuluar te gjitha keto ide marketingu, pse te mos konsideoni te punesoni nje Konsulent RE/MAX i cili do tju mbuloje pjesen e marketingut per ju? Nje konsulent RE/MAX eshte i trajnuar ne teknikat me te fundit te marketingut dixhitale dhe offline per pasurite e patundshme, dhe ka emrin dhe eksperinecen e nje konsulenti qe ju mund ti besoni.

Burimi: RE/MAX Europe

Leave a Reply